-
September 19th, 2002, 12:12 PM
Inactive Member
Eens ze waren er wel maar zeer spaarzaam en om dezelfde reden als toth kopp ik ze liver bij Silvester in de tent zelf wat ik vandaag bij de sale ook echt wel gedaan heb.
Maar de rest was minimaal. Wilde zo graag veeel Badman kopen. En heb zo gefaald. In Arnhem in de herkansing...
-
September 19th, 2002, 12:34 PM
Inactive Member
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by PeeDeBee:
Foei indeed, Claudia...! Na de vorige Stripdagen had je nog zo beloofd dat je je dit jaar even zou voorstellen! [img]smile.gif[/img]
Pee</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Wat? Heeft Ciel geen hallo gezegd? Ahh ze zei tegen mij dat ze wel verlegen is, maar zooo erg...misschien moeten we haar foto maar eens opvragen en dan briefjes overal ophangen met het verzoek om dit gezicht naar de weeklydose hangout te sturen volgend jaar, tenzij ze naar Arnhem komt [img]tongue.gif[/img]
-
September 19th, 2002, 07:51 PM
Defunkt
Guest
Op Brabant TV was een reportage van de Stripdagen en JAWEL!!! een jongen werd gefilmd met Weeklydose TShirt. Maar wie was het?? Het was een blonde forse jongen met suede/lichtbruine jas en een portomonee zo'n bruin leren gevouwen ding met vlechtwerkje!!
-
September 19th, 2002, 10:04 PM
Inactive Member
Omroep Brabant? HO! Dat moet ik zien. [img]tongue.gif[/img]
-
September 19th, 2002, 10:07 PM
Inactive Member
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Baard:
Gnagna, ik vind het wel leuk om mensen op het verkeerde been te zetten.</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
..en natuurlijk doe ik vrolijk mee.
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">
Leuk geintje: Op een moment kwam Romano op me af (doet-ie vaker) en vroeg me raad. Hij zou een schetsje voor me maken voor een vriendin. Daar had ik om gevraagd toen we een aantal dagen op een beurs in Erlangen hadden gebivakkeerd. Nu vroeg hij zich af of-ie die mocht schilderen in plaats van schetsen. Natuurlijk mag dat van mij. Na wat andere discussie Romano af door de zijdeur. En al die tijd staat de 'vriendin', ScorpionQ dus, naast me zo onzichtbaar mogelijk te zijn. Naderhand ga ik dan echt dubbel, hoor!
</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
....ik had dus wat moeten zeggen? [img]redface.gif[/img] Dan had je me echt wat meer koffififfie moeten voeren. [img]wink.gif[/img]
Qua oogst viel het mee, 2 hellboy om in te knippen en een kabuki om in te kleuren. Weer "Plastic Forks" laten schieten! dammit 110 euro of guldens? 's bit much maar ja signed en hc.. ik loop er wel weer tegen aan... ( lees: slaat zich voor het hoofd dat ze 'm niet kocht! smack smack whack whack whammm!)
't Was erg gezellig. Op naar Arnhem!
Oh ja, en Olav: knackt krackle Knackktttt!
[Posted wayway late due to a bad case of books.]
-
September 20th, 2002, 06:06 PM
HB Forum Owner
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Defunkt:
Op Brabant TV was een reportage van de Stripdagen en JAWEL! een jongen werd gefilmd met Weeklydose TShirt. Maar wie was het? Het was een blonde forse jongen met suede/lichtbruine jas en een portomonee zo'n bruin leren gevouwen ding met vlechtwerkje!</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Welke versie van het shirt was het? De oude of de nieuwe? Ik ben best benieuwd wie voor de Brabo-omroep is gefilmd! Wauw, weeklydose.com in beeld! [img]smile.gif[/img]
-
September 22nd, 2002, 08:01 AM
HB Forum Owner
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Psiclaw:
olav olav..had dan ff gezegd dat je gratis comics uitdeelde</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Zeg, jij hebt volgens mij ook een gratis comic mee mogen nemen! Ik ben vergeten welke het was, maar ik kan me herinneren dat jij heel schuchter aan me vroeg, "Mag ik deze dan?" en dat ik toen 'ja' knikte. [img]smile.gif[/img]
De beide verslagen staan intussen op de site, met twee foto's die ik dankzij Sven Mesman heb kunnen gebruiken. Volgend jaar moet ik gewoon zelf een camera meenemen!
-
September 22nd, 2002, 10:46 AM
Inactive Member
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Oh!:
Zeg, jij hebt volgens mij ook een gratis comic mee mogen nemen! Ik ben vergeten welke het was, maar ik kan me herinneren dat jij heel schuchter aan me vroeg, "Mag ik deze dan?" en dat ik toen 'ja' knikte. [img]smile.gif[/img]
!</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
nee, nee ik zei "olav mag ik deze nog ff afrekenen (x-men 2099) toen zei jij van "ah joh hou maar" "voor je verjaardag"
owh! [img]smile.gif[/img]
-
September 22nd, 2002, 11:33 AM
HB Forum Owner
Daar houden we het maar op, Frerik. Is voor alle partijen beter! [img]smile.gif[/img]
-
September 22nd, 2002, 03:35 PM
Inactive Member
olav olav..had dan ff gezegd dat je gratis comics uitdeelde [img]tongue.gif[/img]